miercuri, aprilie 15, 2009

Maine

  • Hope for the best, expect the worse.

Fara asteptari nu exista dezamagiri.
Cum ar fi o viata fara asteptari? Asteptam mereu: sa vina primavara, sa infloreasca pomii, sa vine weekendul, sa vina concediul, sa vina... Ne petrecem prezentul anticipand viitorul.

Si daca viitorul nu mai vine? Daca maine nu mai exista, ce facem?
Sunt multe lucruri pe care nu le-am spus si nu as vrea sa ramana nerostite.
Sunt multi oameni de care mi-e dor si nu as vrea sa nu mai am ocazia sa-i vad.
Sunt oameni pe care ii iubesc si nu as vrea sa nu stie lucrul asta.


Facem planuri, stabilim viitorul fara sa ne gandim o clipa ca nu controlam noi timpul. Maine trebuie sa existe, si poimaine si... noi vom fi aici pentru totdeauna, pentru ca planul trebuie urmat, indeplinit cu succes.

Eu nu stiu sa nu fac planuri. Am planuri pana la 100 ani. Mai departe, voi vedea ce va fi.



Ronan Keating - If Tomorrow Never Comes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu