duminică, aprilie 12, 2009

Eu si celelalte 3

Suntem cumva la job, altfel cu familia, cu prietenii, cu amicii, cu iubitul/a. Suntem tot timpul altfel.

Cel mai greu este cand raman eu cu mine.
Atunci ma intreb:
Dintre toate...oare care sunt eu?


--------------------------------------------------------------------------------


Copilul râde:
"Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul!"
Tânărul cântă:
"Jocul şi-nţelepciunea mea-i iubirea!"
Bătrânul tace:
"Iubirea şi jocul meu e-nţelepciunea!"

Lucian Blaga - Trei feţe



Raspunsuri la intrebare:

*****************************************************************************

Lizuk: tu cati esti?
Clasicu': eu is eu, nu cred ca-s mai multi
Clasicu': adica suntem toti de acord ca e doar unu

****************************************************************************

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu