marți, martie 09, 2010

Nu inteleg

Nu inteleg:

- cum o femeie ajunge din "curva", "proasta" si "naspeta" la statutul de nevasta
- cum o femeie leaga barbatul de langa ea prin trantirea unui plod
- cum odata ajunsa Xulescu se grabeste in secunda nr 2 sa schimbe adresa de mail, numele de pe usa, zgarda catelului. Ca si cand asta a fost scopul vietii ei, sa se vada luata.
- cum oamenii intra in relatii nu pentru ca i-ar lovi indragosteala, ci pentru ca au nevoie de cealalta persoana pentru a-si asigura scaunul de la birou
- cum "te iubesc" apare ca un raspuns la ajutorul oferit de celalalt, nu ca un sentiment ce izvoraste din inima

"Un om intra intr-o relatie pentru ca are nevoie de ceea ce ofera celalalt.", imi zicea Lutzica zilele trecute. Eu imi doresc sa se insele, pentru ca inca mai cred in iubire, cred ca oamenii se intalnesc si se indragostesc. Si asta sta la baza casniciei: iubirea.

Eu nu intru in relatie doar ca sa iau/ofer ceva material, eu intru in relatie cu sufletul. Si poate ca gresesc, dar nu-mi pot imagina viata alaturi de un om pe care sa nu-l iubesc din toata inima. Si pentru care sa nu-i multumesc lui Dumnezeu in fiecare dimineata cand ma trezesc langa el. Un om ca toti oamenii si totusi un om care-mi aprinde luminite in ochi atunci cand ma priveste, cand il privesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu