joi, martie 18, 2010

Ochelari

Trebuie sa port ochelari. Aseara nu am ratat nici un aparat din cabinetul oftalmologului. Si nu erau putine. Dupa 2 ore de analize, in final a pus verdictul: ochelari. Nu mai sunt cu +, sunt cu -. Pana acum ii purtam doar la calculator din cand in cand. De acum va trebui sa-i port ceva mai des. Adica foarte des. Cam tot timpul. Oricum eram stresata ca fac riduri pentru ca strang ochii si ii tin intredeschisi cand privesc in departare. A venit solutia salvatoare. Nu crema antirid ci ochelari.

O sa fie o distractie cautarea unei rame care sa mi se potriveasca si sa-mi si placa. Poate or sa-mi schimbe perceptia asupra lumii inconjuratoare. M-am chinuit si eu sa ma fac blonda, iar acum ochelarii or sa arunce o bruma de inteligenta asupra imaginii. Asa ca, cei care mi-ati recomandat sa fiu putin mai "blonda", veti fi dezamagiti. Nu-mi iese de tot. Dar macar am incercat.

Azi e primavara, asa ca merg la plimbare...Sper sa fac multe-multe poze. Peisaje cu mine :D


Darren Hayes - Insatiable

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu