marți, martie 09, 2010

2 Carti

Cand oamenii din viata mea se casatoresc, ei spun "Da", eu mai cumpar o carte.

Cu ceva ani in urma, intr-o seara calduroasa de vara, citeam o carte de Paulo Coelho - La Raul Piedra Am Sezut Si-Am Plans. Da, o carte siropoasa, am citit-o in vreo 2 ore, cocotata in varful patului si facand ce scrie in titlu. Probabil ca acum nu m-ar mai atinge, dar atunci a rezonat cu sufletul meu. Si din seara aceea s-a pierdut orice ramasita de sentiment care mai ramasese in sufletul meu pentru acel barbat. Dupa cateva luni am aflat ca a fost alarma falsa. Dar nu a mai contat.

Recent am aflat din intamplare ca un om - altul - a spus "Da". Ironia sortii face ca in acea zi eu sa ajung sa cumpar iar o carte. Tot in varf de pat, dar de data asta mai linistita. Poate si datorita unor oameni dragi care au fost langa mine si mi-au ascultat nelinistile, nebuniile si m-au repozitionat pe drumul meu. Poate si pentru ca acum a fost o carte care mi-a intarit convingerea ca deciziile mele nu sunt singulare, ca mai sunt oameni care cred/gandesc la fel. Imi place cum scrie Alice Nastase, pare ca presara peste fiecare fraza pulbere de suflet si-i da o incarcatura aparte. Dincolo De Bine, Dincoace De Rau. Despre Iubire a facut trecerea catre o noua etapa.


Dar iubirile unde se duc cand se duc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu