vineri, februarie 13, 2009

Nu stiu...

In seara asta incep lista cu "Nu stiu"...si completez pe masura ce-mi amintesc ce nu mai stiu, caci pe zi ce trece parca stiu tot mai putin. Ce odata credeam ca stiu, s-a dovedit ca era departe de a face parte din bagajul meu de drum.

Este totusi un drum...doar ca eu eram pe margine. Poate inca mai sunt si doar mi se pare ca am fost repusa pe traseul cel bun. Asta doar timpul o va decide.

Deci....lista de azi:

- Nu stiu sa las iubirea libera.
- Nu stiu sa ma bucur de ce apare nou in viata.
- Nu stiu sa nu fac planuri.

Si...nu am zis "nu pot"... am zis "nu stiu".

Si, tot ceea ce nu stiu, pot si trebuie sa invat. Incet, bucatica cu bucatica, nu tot odata, ca sa nu ma innec.

Un comentariu:

  1. Prinde curaj, si cu cate un mic compromis poti pasi peste ,,nu stiu", astfel te poti bucura de viata mai mult ca pana acum.

    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere