vineri, februarie 20, 2009

Azi

Azi este o zi de innoire a sufletului.
Azi ma nasc din nou.

Este o zi importanta pentru mine.
O zi cand speranta creste, cand stiu ca o sa fii langa mine - pentru totdeauna.

Da-mi mana si ajuta-ma sa ma ridic, tine-ma in brate si linisteste-ma.

Mai stii ce fericita eram? Si eu imi mai aduc uneori aminte - si am o strangere de inima. Uneori nu-mi vine sa cred ca am fost eu, ca mai sunt eu...

Cand este totul bine mai uit ... dar ai tu grija sa-mi amintesti. Sa nu ma lasi sa uit niciodata ca esti langa mine.

2 comentarii:

  1. Ok, eu nu am sa te uit
    Si grija am de tine,
    Sunt langa tine zi de zi
    Doar...ca sa-ti fie bine.
    .
    Mana-ti intind sa te ridic
    Hai, vino mai aproape,
    Pe brate vreau...sa te tin un pic
    Zambeste...fericirea-i aproape.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Trezeste sufletul meu la noutatea primaverii tale. In Tine sunt toate primaverile mele. Tu esti pimavara mea care nu trece. Tu esti ziua fara inserare, fara sfarsit"
    (Le Visage de Lumiere: Reflets d'Evangile)

    RăspundețiȘtergere