joi, mai 27, 2010

MLM-uri

In decurs de o saptamana am asistat la doua prezentari de MLM. Aceleasi replici, tentative de motivare si invaluire in roz a produselor... Au citit toti aceleasi carti si nu au fost capabili sa imprime propriul stil unei prezentari. Mai mult chiar, la una din prezentari, doamna cu speachu s-a gandit sa interactioneze cu publicul.

"De ce ati venit astazi aici?"
Raspunde o duduie: "pentru a-mi indeplini un vis, pentru o viata mai buna". Daca eram singura in sala ma imprtastiam de ras. Penibil.
Cred ca a deranjat-o privirea mea dezaprobatoare si s-a gandit ca ar fi interesant sa raspund si eu. Nu am avut chef sa spun o poveste frumoasa, asa ca am decis sa-i prezint realitatea: "Din intamplare, curiozitate, si vom vedea daca se poate mai mult."

Nu cred ca se astepta la asta, i-a pierit zambetul si cheful de interactiune:D Toata sala - 95% colaboratori - a tinut un moment de reculegere.

Doamna asta era obisnuita se fie aplaudata. La propriu. Scotea un porumbel, aplauze, mai trecea putin timp, iar aplauze. Dar ce-i asta, aplauze pe linie de partid? Imi prezenta american dream la mine, in Romanica. Din nou, penibil.

Cea de-a doua prezentare de MLM a fost numai pentru mine, ca nu as fi rezistat sa mai stau intr-o sala sa ascult tot felul de abureli. Am trecut mai repede prin povestea cea frumos impachetata si am sarit la partea practica-financiara. Dar nici asta nu m-a convins.

Cred ca nu prea reactionez la tehnicile de convingere de duzina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu