marți, mai 11, 2010

Iar esti aici-acolo

Daca visul este realizarea deghizată a unei dorinţe inconstiente, atunci nu stiu de unde a aparut atitudinea ostila. Daca este o proiectie a realitatii, atunci probabil ca asa s-ar fi intamplat lucrurile. Daca realitatea este o proiectie a visului, inseamna ca trebuie sa incep sa visez mai frumos. Daca visul este limbajul sufletului, atunci ma intreb: Oare ce se intampla cu sufletul meu?

Esti din nou aici. Acelasi comportament ca data trecuta. Nu imi dau seama ce vrei, nu stiu daca esti trist sau fericit in viata ta. Nici nu sunt convinsa ca vreau sa stiu. Gaseste-ti linistea ca sa mi-o gasesc si eu. Nu stiu ce vrei sau nu stiu ce caut eu. Pana la urma esti pe un teritoriu neutru, dincolo de timp si spatiu. Ieri...:)) De fapt scriind mi-am dat seama de ce. O sa incerc sa-mi fie bine. Si tie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu