duminică, ianuarie 04, 2009

User-friendly si parolat

Am observat ca in ultimul timp analizez orice gest care-mi seamana a favoare si care are menirea de a ma ajuta intr-un fel sau altul, caci "Nimeni nu face nimic neconditionat"...
Chiar si cel mai mic gest trebuie rasplatit cumva, trebuie sa-i dau ceva omului care s-a gandit la mine...si nu ma pot bucura de ajutorul primit pentru ca ma gandesc la "plata". Ma intreb ce sa-i dau, daca o face pt a primi ceva in schimb, daca o face bine sau rau intentionat. E groaznic sa ai asemenea framantari si sa realizezi la final ca nu a vrut nimic...doar a incercat sa te ajute.

Cu ceva timp in urma nu-mi puneam astfel de probleme, iar acum...vad - in tot si in toate - diverse interese meschine...ma minunez uneori si eu de mine.

...si nu...nu mai este zidul binecunoscut ce se afla acolo cu ceva timp in urma...nuuu...ala a fost doborat si nu mai poate fi reconstruit.
Este altul...upgradat...user-friendly, dar ... interzice accesul fara parola.

Dar... nici macar eu nu stiu parola.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu