vineri, iulie 24, 2009

Fotografii

Nu am fotografii acasa. Nu pentru ca nu as fi vrut, chiar am o rama foarte frumoasa primita cadou, dar inca poarta fotografia standard. De 3 ani. Nu am reusit sa pun o poza, niciuna nu mi se parea potrivita.

Maine este ziua mea. De dimineata, vin la birou si, pe birou erau flori si o punguta de cadou.
Niiice... oare cine a fost asa rapid? Desfac curioasa felicitarea...guess who? Clasicu'. "Trecutul este amintire, viitorul secret, prezentul un dar." Florile foarte frumoase. Incep sa verific cadoul, deschid cu grija si.... surpriza: era o rama foto. DAR!!! Avea fotografie cu mine atasata. :) Asa tare m-am bucurat! Acum am si eu poza acasa.

Vroiam de fapt sa scriu despre oameni care sunt in viata noastra si ne cunosc dorintele, desi credem ca nu le-am spus niciodata nimic. Si ca am ramas profund impresionata. Si sa mai spun: Merci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu