vineri, iunie 26, 2009

Technical stuff

Cumpar zilele trecute un prelungitor si azi decid sa-l testez. Cum in ultima vreme am mare "bafta" cu aparatele electronice, aveam ceva emotii dar am zis ca-s eu paranoica, asa ca am inlaturat gandurile negre. Pana s-a auzit un POC! Aoleu... ma panichez putin, verific: frigider, televizor, calculator. Moarte. Acum nu ma mai panichez putin, sunt de-a dreptul ingrozita. E vineri seara, weekend, la mine in casa nu merge nimic, de unde fac rost de electrician?
Fac repede o trecere in revista a barbatilor pe care-i stiu si care pot sa rezolve problema in 2 timpi si 3 miscari. Gasesc...doar unul...X...Neeeeexxtttt!
Think!Think!Think!
(Nu e niciun next... ca restul nu par sa stie cu ce se mananca treaba asta.)
Pun mana pe telefon:
- Alo, tati, am o maaare problema! :((
Durata convorbire cu tot cu explicat problema, rezolvat, multumit, topait fericita: 3 minute si 27 de secunde.
I'm bad, I'm bad!!!You know it! :D


Michael Jackson - I'm bad!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu