miercuri, martie 11, 2009

Lucruri simple

Barbatii ... toata lumea spune ca-s fiinte simple, ca au nevoie doar de un set minimal de lucruri pentru a fi fericiti.

Daca este asa, inseamna ca eu am intalnit doar exceptii de la aceasta regula.

Intr-o relatie eu am nevoie de siguranta - pe toate planurile. Daca nu este indeplinita aceasta conditie, nu ma pot lega de un om.
Nu trebuie sa fie o papusa masculina dupa care sa intoarca toate femeile capul, trebuie doar sa fie o prezenta placuta care sa-mi infrumuseteze mediul ambiental si sa asigure minimum de stresuri datorita factorilor externi. Trebuie doar sa-mi placa mie si atat.
Mai trebuie ... sa vorbeasca placut, coerent.
Sa ofere suport, asistenta in derularea activitatilor, consultanta.
Si...mai sunt cerintele cu cei 7 ani de acasa, bune maniere, respect, iertare si compromis.
Or mai fi si altele dar nu-mi vin in minte in acest moment, stiu doar ca toate cele enumerate mai sus nu pot exista fara elementul IUBIRE!

Deci... nu cer nici mult nici putin. Cer doar lucruri simple, dar "mandatory".

Poate oi fi eu nebuna si mofturoasa, dar macar sa fiu fericita in nebunia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu